9 Haziran 2015 Salı

ZORDUR REİS OLMAK!

                                               

Zordur reis olmak! her müşküle çare aramak, her soruya cevap vermek.. Telefon çalıyor reis.. mesaj geliyor reis.. değerli dava arkadaşlarım evet başarısız olduk.. Milletimiz tercihini bizden yana kullanmadı.. İnancınızı, kararlılığınızı ve duruşunuzu bozmayın.. kim ne derse desin biz Ülkücü yüz.. mücadelenin adıdır Ülkücülük..46 sene önce başlamış olan şerefli bir mücadelenin bugünkü temsilcileriyiz.. Biz yılanlardan, kaçanlardan, satanlardan olmadık olmayacağız.. Seçim sürecinde çalışan emeği geçen tüm ülküdaşlarıma teşekkür ediyorum.. cenabı Allah hepinizden ayrı ayrı razı olsun..

Çarık hikayesi.. Adamın biri ayağında çarık çarşıya inmiş çarşıda gezerken çarığın vitrindeki ayakkabıya gözü takılmış. çarık vitrindeki ayakkabıya hitaben ben dağda bayırda sabah tan akşama kadar koyunun keçinin peşinde dolaşan harap olan çarık. sende ayakkabı olmuşsun cilanmışsın süslenmişsin vitrinede çıkmışsın rahat rahat oturuyorsun bu Allah'a revamı demiş? Vitrinden ayakkabı seslenmiş ne diyon la çarık.. bir parça deriydin ağzını kestiler yüzüne iki düğüm attılar çarık oldun ya ben; deriydim yüzümü kazıdılar preslere verdiler örs üzerinde çekiç ile döve döve anamı ağlattılar ağzımı çivilediler tavanımı çivilediler kalıba koydular ben buraya gelene kadar ne zahmet ne çile çektim sen biliyormusun o zahmeti çileyi sende çek gel yanıma otur demiş..

Sabret hele zaman gelsin söylerim Umudumu kaybetmedim. Gardaşım Sabret hele zaman gelsin söylerim Elbetteki beni anlar sırdaşım Sabret hele zaman gelsin söylerim Şerefi şöhreti ünü bilirim Dört kapıdan geçtim yönü bilirim Bugünü bilirim dünü bilirim Sabret hele zaman gelsin söylerim Yaylaları gezip deşiren biziz Nice zorlukları başaran biziz Kervanı dağlardan aşıran biziz Sabret hele zaman gelsin söylerim El atardık gariplere düşküne Bend durduk Zap suyunda taşkına Nemli duvar paslı demir aşkına Sabret hele zaman gelsin söylerim Sormaz mı defteri dürülen canlar Diyardan diyara sürülen canlar Kutlu sevdalara vurulan canlar Sabret hele zaman gelsin söylerim Merdan olan elbet özü konuşur Ocaktaki ateş közü konuşur Zigana Erciyes bizi konuşur Sabret hele zaman gelsin söylerim El sözüne uyup gitmek yakışmaz, Ordan burdan duyup gitmek yakışmaz. Zor gününde koyup gitmek yakışmaz, Sabret hele zaman gelsin söylerim. Söz söyleyip ciğerimi ezen yar Sözlerimi eleğinden süzen yar Demir asa demir çarık gezen yar Sabret hele zaman gelsin söylerim. Bugüne gelmemiz elbette olay Dik durun namertler etmesin alay, Kazanmak zor olur kaybetmek kolay Sabret hele zaman gelsin söylerim. Bugüne dek dik dururken başımız Düşmanlık etmesin ekmek aşımız, Dar günlerde birlik olmak işimiz Sabret hele zaman gelsin söylerim. Karşılıksız gönül verdik yurduma, Elbet çare bulur benim derdime, Dur bi bahar gelsin başçıl kurduma Sabret hele zaman gelsin söylerim. Yabani tuzağa sakın düşmeyin, Bildiğiniz yoldan aman şaşmayın, Şimdi söyle diye zora koşmayın, Sabret hele zaman gelsin söylerim. Harmanı da yiğitlerin harmanı Merd olanın gönlündedir, fermanı Sefaiyem yar yaramın dermanı Sabret hele zaman gelsin söylerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder